[.575]
DE LA VILLE DE PARIS.
277
DXXV. — Pour les arreraiges des rentes deues par le Clergé. Mandemens aux Conseillers de Ville.
i"septembre 1575. (Fo!. 212 r°.)
«Monsieur le premier President, plaise vous trou­ver demain, trois heures de relevée, en l'Hostel de ceste Ville, pour oyr et entendre ce que les Deputez du Clergé qui se doibvent trouver à l'Assemblée qui se y fera, veullent proposer pour le faict des arre­raiges des rentes deues et conslituées à laditte Ville par ledict Clergé : vous priant n'y voulloir faillir, par ce que c'est affaire de consequence, urgente et ne­cessaire, et que sommes pressez en faire resolution; que ne ferons sans bonne Compaignie.
"Faict au Bureau de laditte Ville, le premier jour de Septembre m lxxv.
"Les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris,
"Tous voslres.n
Pareilz Mandemens ont esté envoyez à Messieurs les autres Conseillers de laditte Ville.
D XXVI. — [Idem.] [Premiere Assemblée pour lesdictz arreraiges.]
a septembre 1575. (Fol. 212 v°.)
Du vendredy deuxiesme jour de Septembre 11 v°
Aubry,
Le Prebtre,
Conseillers;
LXXV.
En Assemblée le jour d'huy faitte, au Bureau de la Ville de Paris, de Messieurs les Prevost des Mar­chans, Eschevins et Conseillers de laditte Ville* pour oyr et entendre ce que les Deputtez du Clergé veullent proposer pour le faict des arreraiges des rentes deues et constituées à laditte Ville par le Clergé, sont comparuz Messieurs :
sont aussy venuz à laditte Assemblée :
Messieurs Du Vivier, chancellier de l'Université,
de Dreux,                ),-•■,•
.. .                 ' r Scindicqz et Deputtez
' -               
el dc La Saussaye
.)
dudict Clergé'1',
dP
le president Le Charron, Prevost des Marchans; > Eschevins;
Après que lesdictz Deputtez du Clergé ont requis, pour les causes par eulx proposées cn laditte Assem­blée, que delay leur soil donné de payer à laditte Ville les arreraiges des rentes qu'ilz y doibvent à deux termes, asscavoir Octobre el Decembre pro­chains; et en ce faisant, que main levée leur soit faitte des fruictz de leur temporel qui a esté saisy à la requeste d'icelle Ville'2';
La matiere mise en deliberation, a esté advisé, conclud et deliberé, attendu la consequence dc l'af­faire :
"Que Assemblée generalle sera faitte au premier jour en ia Grand Salle dc l'Hostel de laditte Ville, pour adviser et deliberer sur laditte requeste dudict Clergé, n
Le Gresle,
president dc S1 \
Mesmyn, Le Clerc, Le Lievre, de Palluau, de Jumeauville, de Courlay, Huault,
Conseillers;
O Sur les Députés du Clergé, voir plus haut p. i42, note 3.
(-) La saisie du temporel du Clergé avait été opérée en vertu de l'Ordonnance du Bureau stipulant que "à faulte de paiement il -sera proceddé. . . contre tous lesd, sieurs du Clergé par saisie, vente et exploitation de tous leurs biensn (20 novembre 1 5/4 ; ari. ci-dessus CCCIV, auquel le lecteur devra se reporter pour le détail de la question).